Сайт фанатов группы «КуБа»

[Intro: Maluma]
Alright, to ride
Maluma, baby

[Chorus: Flo Rida]
I just have to say
Hola, hola-la
We should get acquainted like
Oh my, oh my God
I don’t speak your language, but
Hey ma’, hey mama
Don’t need no translation, just
Come right here, and make your body say it, yeah yeah

[Verse 1: Flo Rida]
Hola-la-la-la-la
Don’t know what to say
Like a lollipop
Yeah, that’s how you taste
Sweeter than ones in the ice cream truck
You a charm, yeah you give me good luck (Oh)
Really no need to speak too much
Oh-oh, for you make me say

[Pre-Chorus: Flo Rida]
Don’t put your name right now
But that need to change right now
I saw you across the room
And I just have to say

[Chorus: Flo Rida]
Hola, hola-la
We should get acquainted like
Oh my, oh my God
I don’t speak your language, but
Hey ma’, hey mama
Don’t need no translation, just
Come right here, and make your body say it, yeah yeah

[Post-Chorus: Flo Rida]
Hola, hola
Make your body say
Hola, hola
Make your body say

[Verse 2: Maluma]
(Maluma, baby)
Eres sabrosura pura
Mira qué linda figura
Modela en la orilla de la playa
Con su gafitas Gucci nunca, nunca falla, yeah
Te quiero conocer, tell me what’s your name
Vengo de Colombia, baby, if you wanna play
Te quiero conocer, tell me what’s your name
Vengo de Colombia, baby, if you wanna play

[Pre-Chorus: Flo Rida]
Don’t put your name right now
But that need to change right now
I saw you across the room
And I just have to say

[Chorus: Maluma & Flo Rida]
Hola, hola-la
Quiero conocerte ya
Oh my, oh my God
Aunque no me entiendas voy
Hey ma’, hey mama
Don’t need no translation, just
Come right here, and make your body say it, yeah yeah

[Post-Chorus: Flo Rida]
Hola, hola
Make your body say
Hola, hola (Dirty boy, baby)
Make your body say (Dirty boy)

[Bridge: Flo Rida]
I don’t speak your language
But girl, I love that fragrance
You with all that ass, yes
So drop it in rotation
You here for vacation
And I’m here for temptation
I’ma put it on you
Let’s see if you can take it

[Chorus: Flo Rida & Maluma]
Hola, hola-la (hola, hola)
We should get acquainted like
Oh my, oh my God (hola, hola)
I don’t speak your language, but
Hey ma’, hey mama (alright, alright, baby)
Don’t need no translation, just
Come right here (Maluma, baby)
And make your body say, yeah yeah

[Post-Chorus: Flo Rida]
Hola, hola
Make your body say
Hola, hola
Make your body say
Hola, hola
Make your body say
Hola, hola
Make your body say

Don’t make me wait
Don’t make me wait in vain, to love you
Can’t wait to give you me last name
Don’t make me wait, don’t make me too long girl
Don’t make me wait, don’t make me wait
To love, to love you, to love you
Don’t make me wait, don’t make me wait
To love, to love you, to love you
A wah mi say!

It didn’t take me long to fall in love with your mind
And I won’t even mention how you body perfectly design, so fine
And judging from your outlook on life
I knew this would be more than just one night
But now I’m ready for the next level and you’re telling me you need more time
No crime, nothing wrong with waiting a little bit
Yuh know this is more to me than just hittin’ it
But only get a love like this once inna life time and if this is our change I ain’t missing it
My whole life I never felt like this, just wanna run where I don’t wanna fight this
I ain’t rushing yuh to make up yo mind, just wanna put some more quality in a we time
Come on girl!

Don’t make me wait, don’t make me wait
To love, to love, to love you
Don’t make me wait, don’t make me wait
To love, to love, to love you

I don’t want you to think I’m rushing you
I know you like to take your time (time, time)
I’m already sold by the idea, of you and I
Just tell me where I need to sign
Cause I’ve been searching for a while girl, and I know what works for me (ohh, ohh)
All I need to know if this is what you want girl, cause I’m already where I need to be
So don’t make me wait

Don’t make me wait, don’t make me wait
To love, to love, to love you
I want wait no longer
Don’t make me wait, don’t make me wait
To love, to love, to love you
Fi wah

You don’t wanna rush and I don’t wanna take my time
I’m putting everything on the line
They say that true love’s hard to find, I am ready to make you mine

Don’t make me wait
Baby now, baby now, don’t make me wait
You gotta say yeah, yeah, yeah
Don’t make me wait
Baby now, baby now, don’t make me wait
Don’t make me wait!

For your eyes only, can see me through the night.
For your eyes only, I never need to hide.
You can see so much in me, so much in me that’s new.
I never felt until I looked at you.
For your eyes only, only for you.
You’ll see what no one else can see, and now I’m breaking free.
For your eyes only, only for you.
The love I know you need in me, the fantasy you’ve freed in me.
Only for you, only for you.
For your eyes only, the nights are never cold.
You really know me, that’s all I need to know.
Maybe I’m an open book because I know you’re mine,
But you won’t need to read between the lines.
For your eyes only, only for you.
You see what no one else can see, and now I’m breaking free.
For your eyes only, only for you.
The passions that collide in me, the wild abandoned side of me.
Only for you, for your eyes only.
Songwriters: Bill Conti / Michael Leeson / Mick Leeson

[Verse 1: Jim Jones]
Come on, yo, yo
Ayo my Dipset Taliban, we are not a crew
We’re more like a movement, more like in tuned with
The moon and the stars
Some say I soon will be doomed for them bars
But I could be caught, pissy, clubs, saloons and them bars
The industry think that they grooming a star, nah
I’m more like a thug misproving the odds
Runnin around all crazy, the city, with my goons in them cars

[Verse 2: Cam’ron]
I tell ’em
Wake up, wake up
Gotta go get that cake up, break up
Divide that payroll, ay yo
Go get that ya-yo, ya-yo, ya-yo
Killa, hey bro, holla at Pedro
On the 8-0 in Waco, I tell him lay low, ba’ bro
When I beef, names’ll be said, tools’ll be spread
Two in your head, body be bagged, eulogy read
Dog in the news’ll get read
Cause what I deal with is usually Feds on the first

[Hook: Cam’ron]
Ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo
It’s the first of the month…
Ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo
It’s the first of the month…
Ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo
It’s the first of the month…
Ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo

[Verse 3: Juelz Santana]
Yo, now I’m the type of dude, post up sell drugs on your property
Stone cold hustler, ain’t no fucking denying me
I sell drugs in varieties, you want it, I got it
You see it, you like it, we count it, you buy it from me
I’m what the people call a menace to the public society
Fuck ’em I’m riding, my gun on the side of me
Fuck ’em I’m driving, I’m puffing I’m high as can be
I’m speeding, I’m weaving, I’m bugging my eye on the street
Cam signed to the Roc, it’s time that we eat
Harlem’s back, this time it’s for keeps
You rolling or not?
The takeover’s now, y’all focused or not?
We been ready it’s just that our promotion was not
But I can’t blame no one for this, I’m alright with that
Can’t be racist cause I sell too much white for that
So I decided I’ma milk these crackers for all they, milk and crackers
’til I’m rich and these mils don’t matter
Uh, you niggas follow my plot?
If not, swallow these shots, Santana swallow your block
I run with enforcers, big dudes and bosses
Black, British and Walter, the phone call’ll cost ya
Keep rolling in them caravans acting
We got big trucks with chrome, Taliban action
Send one up to Jabar, my nigga maxed in
T-Money’s home and he’s never going back in

[Hook: Cam’ron]
Ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo
It’s the first of the month…
Ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo
It’s the first of the month…
Ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo
It’s the first of the month…
Ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo

[Verse 4: Cam’ron]
Yo, yo I swear to God, you’ll think I had a violin the way I fiddle triggers
How you older than me, and still a little nigga?
On the first, I hate these chickens
Get their check, hair, nails done, steak and chicken, for they fridge
And they kids fly, I ain’t open friend (not at all)
On the 11th, you gon’ be broke again
Word to Jehovah man
Hoes in they shoes, barking like a Doberman
Coming to see Cam, for some coke again

[Verse 5: Jim Jones]
Shit, it’s the first of the month
Yo, I’m the first on the block for the cycle
With rocks to disperse like, shots from a rifle
See they tainted our image
It’s fucked up the way the game painted our image
They say we dangerous people
Why, because we movin ‘caine to the people
Don’t be the reason I be, aiming this Eagle, my aim’s to get equal
The first and fifteenth’s got some restraints on my people

[Hook: Cam’ron]
Ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo
It’s the first of the month…
Ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo
It’s the first of the month…
Ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo, ay yo
It’s the first of the month…
Ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo, ya-yo

[Outro: Jim Jones]
Dipset nigga, Jim Jones Capo Status
Killa the Don, Juelz Santana, FREEKEY!!
Harlem, my Taliban
Eastside, B’s up
The first and fifteenth
We still going through it
Welfare, medicade (wooo!), the liquor stores
Broadway, 7th, 15th, 40th
Y’all know the struggle
Holla
Roc-A-Fella, woo!

[Chorus]
Sh-Sh-She said, "Give me head" bitch, after you (bitch)
Foenem go in first, I go after you (grahh)
Y-Y-You get robbed for your flashy shoes
Bitch, you get robbed for your rackables

[Verse 1]
Ni-Ni-Nigga wanna show his ass like a baboon (like a fucking baboon)
Now he’s a hashtag, now he’s a tattoo (now you’re a tattoo)
Now his bitch’s ass on my dick, bathroom (in the fucking bathroom)
Wanna be a class coon? You get ate like fast food (you get ate like fast food)
You won’t walk, you gon’ crawl away like a raccoon (like a fucking raccoon)
Hands in the air like a statue, I will shoot you in a classroom (fucking classroom)
See through you like a glassroom, I nothing to ask you (gang)
1, 2, 3, call Blast for you, the choppa stock detachable (nigga, whatchu wanna do?)
You want beef? Just ask dude, number nine on my chest, and my ass dude (gang)
I tote the gat ’cause I have to, you tote it ’cause it’s fashionable (grahh, gang)
Tears in the water unpassable (skirr), we pop out in the afternoon (skirr)
This Gosha international, touch and bullets come after you (pew, pew)

[Chorus]
Sh-Sh-She said, "Give me head" bitch, after you (bitch)
Foenem go in first, I go after you (grahh)
Y-Y-You get robbed for your flashy shoes
Bitch, you get robbed for your rackables
She said, "Give me head" bitch, after you (bitch)
Foenem gon’ go first first, I go after you
Nigga, that Glizzy don’t get passed to you (bitch)
Nigga, you wouldn’t even shoot if you had to shoot