Сайт фанатов группы «КуБа»

[Intro]
Mic check mic check mic check
It’s a beautiful day in the neighborhood, won’t you be my neighbor?
Yea you ain’t got enough money to be my neighbor

[Chorus]
God is great paper straight (Go ahead and smile)
It don’t matter if they hate (Go ahead and smile)
You the one no debate (Go ahead and smile)
Keep it real fuck whoever keep it fake (Go ahead and smile)

[Verse 1]
In the mirror you in love (Go ahead and smile)
This the song you wanna hear in the club (Go ahead and smile)
Everything’s on fleek (Go ahead and smile)
Twerking you a little freak (Go ahead and smile)
Doing good by yourself (Go ahead and smile)
On your grind trying to get the good wealth (Go ahead and smile)
You do that shit everyday (Go ahead and smile)
Dodging everything that they put in your way (Go ahead and smile)
You ’boutta graduate college (Go ahead and smile)
Your pussy got low mileage (Go ahead and smile)
And if it don’t it none of our business (Go ahead and smile)
Keep it fresher than a stylist (Go ahead and smile)
Dripping wet, feel like water (Go ahead and smile)
Iced out dripping dripping frozen water(Go ahead and smile)
And you bought it on your own (Go ahead and smile)
So when I call you niggas blowing up your phone (Go ahead and smile)

[Chorus]
God is great paper straight (Go ahead and smile)
It don’t matter if they hate (Go ahead and smile)
You that nigga no debate (Go ahead and smile)
Keep it real fuck whoever keep it fake (Go ahead and smile)

[Verse 2]
You alive and you well (God is smiling)
You ain’t dead or in jail (God is smiling)
They hope and pray that you will fail (God is smiling)
But you have bread [?] (God is smiling)
Your work is fire see the texture (God is smiling)
Your cook is coming back extra (God is smiling)
Your putting bricks in the compressor (God is smiling)
You done sold every bird in ya dresser (God is smiling)
You a good jester
Now you in the game (God is smiling)
You see that I couldn’t do the same (God is smiling)
And spreading lies on your name (God is smiling)
But all I do is give you fame (God is smiling)
Getting money you don’t care (God is smiling)
And getting mad thinking damn it ain’t fair (God is smiling)
Man look at your garage (God is smiling)
[?] (God is smiling)
Your ankle bracelet coming off (God is smiling)
The ops going down the up north (God is smiling)
Going places living good (God is smiling)
You ain’t trapped in the mother fucking hood (God is smiling)
Man I don’t front I’m really proud of ya (God is smiling)
I’m sipping champagne and I’m smoking loud with ya
(God is smiling)
You talking facts and people feeling you (God is smiling)
And you the mother fucking realest (God is smiling)

[Chorus]
God is great paper straight (God is smiling)
It don’t matter if they hate (God is smiling)
You that nigga no debate (God is smiling)
Keep it real fuck whoever keep it fake (God is smiling)
You alive and you well (God is smiling)
You ain’t dead or in jail (God is smiling)
They hope and pray that you will fail (God is smiling)
But you have bread [?] (God is smiling)
Rich nigga shit (God is smiling)
(God is smiling)
(God is smiling)
(God is smiling)

[Chorus]
Feels like we’re on the edge right now
I wish that I could say I’m proud
I’m sorry that I let you down
Let you down
All these voices in my head get loud
I wish that I could shut them out
I’m sorry that I let you down
Le-le-let you down

[Verse 1]
Yeah, I guess I’m a disappointment
Doin’ everything I can, I don’t wanna make you disappointed, it’s annoying
I just wanna make you feel like everything I ever did wasn’t ever tryna make an issue for you, but, I guess the more you
Thought about everything, you were never even wrong in the first place, right? Yeah, I’ma just ignore you
Walking towards you with my head down, lookin’ at the ground, I’m embarrassed for you
Paranoia, what did I do wrong this time? That’s parents for you
Very loyal? Shoulda had my back, but you put a knife in it—my hands are full
What else should I carry for you? I cared for you, but

[Chorus]
Feels like we’re on the edge right now
I wish that I could say I’m proud
I’m sorry that I let you down
Le-le-let you down
All these voices in my head get loud
I wish that I could shut them out
I’m sorry that I let you down
Le-le-let you down

[Verse 2]
Yeah, you don’t wanna make this work, you just wanna make this worse
Want me to listen to you, but you don’t ever hear my words, you don’t wanna know my hurt yet
Let me guess, you want an apology, probably, how can we
Keep going at a rate like this? We can’t, so I guess I’ma have to leave
Please don’t come after me, I just wanna be alone right now, I don’t really wanna think at all
Go ahead, just drink it off, both know you’re gonna call tomorrow like nothing’s wrong
Ain’t that what you always do? I feel like every time I talk to you, you’re in an awful mood
What else can I offer you? There’s nothing left right now, I gave it all to you

[Chorus]
Feels like we’re on the edge right now
I wish that I could say I’m proud
I’m sorry that I let you down
Le-le-let you down
All these voices in my head get loud
I wish that I could shut them out
I’m sorry that I let you down
Le-le-let you down

[Verse 3]
Yeah, don’t talk down to me, that’s not gonna work now
Packed all my clothes and I moved out, I don’t even wanna go to your house
Everytime I sit on that couch, I feel like you lecture me, eventually, I bet that we
Could have made this work, and probably woulda figured things out
But I guess I’m a letdown, but it’s cool, I checked out, oh, you wanna be friends now?
Okay, let’s put my fake face on and pretend now, sit around, and
Talk about the good times that didn’t even happen, I mean, why are you laughing?
Must have missed that joke, let me see if I can find a reaction, no, but at least you’re happy

[Chorus]
Feels like we’re on the edge right now
I wish that I could say I’m proud
I’m sorry that I let you down
Oh, I let you down
All these voices in my head get loud
And I wish that I could shut them out
I’m sorry that I let you down
Oh, let you down

[Outro]
I’m sorry
I’m so sorry now
I’m sorry
That I let you down

Is it my imagination?
Is it something that I’m taking?
All the smiles that I’m faking
“Everything is great
Everything is f*cking great”

Going out every weekend
Staring at the stars or the ceiling
Hollywood friends, got to see them
Such a good time
I believe it this time

Tuesday night
Glazed over eyes
Just one more pint or five
Does it even matter anyway?

We’re dancing on tables
Till I’m off my face
With all of my people
And it couldn’t get better they say

We’re singing ‘till last call
And it’s all out of tune
Should be laughing, but there’s something wrong
And it hits you when the lights go on
Shit, maybe I miss you

Just like that and I’m sober
I’m asking myself, “Is it over?”
Maybe I was lying when I told you
“Everything is great
Everything is f*cking great”

And all of these thoughts and the feeling
Doesn’t matter if you don’t need them
I’ve been checking my phone all evening
Such a good time
I believe it this time

Tuesday night
Glazed over eyes
Just one more pint or five
Does it even matter anyway?

We’re dancing on tables
Till I’m off my face
With all of my people
And it couldn’t get better they say

We’re singing till last call
And it’s all out of tune
Should be laughing, but there’s something wrong
And it hits you when the lights go on
Shit, maybe I miss you

Now I’m asking my friends if I should say “I’m sorry”
They say “Lad, give it time, there’s no need to worry”
I can’t even be near the phone now
I can’t even be with you alone now

Oh how, sh*t changes
We were in love
Now, we’re strangers
When I feel it coming up I just throw that sh*t away
Get another two shots and it doesn’t matter anyway

We’re dancing on tables
Till I’m off my face
With all of my people
And it couldn’t get better they say

We’re singing till last call
And it’s all out of tune
Should be laughing, but there’s something wrong
And it hits you when the lights go on

We’re dancing on tables
Till I’m off my face
With all of my people
And it couldn’t get better they say

We’re singing till last call
And it’s all out of tune
Should be laughing, but there’s something wrong
And it hits you when the lights go on
Shit, maybe I’ll miss you

Vybz Kartel drop a comedic video for his single “Poco Man Skank.”

The track was released in April on the Money Mix Riddim, produced by Good Good Productions. The single sparked some controversies earlier this year when some fans started branding it as a diss towards beauty queen turn politician Lisa Hanna. Hanna famously called for Vybz Kartel music to be banned from the airwaves given the fact that he is a convicted felon. The cut was directed by Genesis Films and BlingBlang and features some cameos from a few well known local actors including one half of the Ity and Fancy Cat duo.

Vybz Kartel has been having a busy fall season with a ton of new music and videos to appease his fans for the holiday season. The dancehall deejay is currently in prison serving a life sentence, but that has not slowed down his supply of new music. Watch the video for “Poco Man Skank” below.

Kendrick Lamar is soaring high on Rolling Stone list of 50 Best Albums of 2017.

There are very little folks who would disagree that Kendrick Lamar drops one of the best, if not the best, albums this year, DAMN. So it should come as no surprise that Rolling Stone named the project the best album of the year. The LP sold 603,000 album-equivalent units in its first week to open at the top of the Billboard 200 chart in April of this year. It went on to top the chart for four non-consecutive weeks and has since sold over 800,000 traditional album units and over 2 million album-equivalent units.

The album DAMN. has already picked up an American Music Award for Favorite Album Rap/Hip-Hop Album and a BET Hip Hop Award for Album of the Year. The project is also one to watch for the upcoming Grammy Awards. With the release of DAMN, Kendrick Lamar cemented his place as one of the top five rappers of this generation, a topic that is a constant debate in hip hop culture.

Further down on Rolling Stone’s list of 50 Best Albums of 2017, Migos album Culture ranked number nine following an impressive run this year as trap music begins to gain more traction in the mainstream. JAY-Z’s critically acclaimed new album 4:44 ranked number twelve and some of the rap legend’s fans are not too happy about that and think the project should at least be top five this year. “Hov’s 4:44 is easily top five albums this year, no way some of these pop artists drop a better project that Hov please revise this list,” one fan wrote.

SZA’s Ctrl came in at number twenty, while Drake’s More Life came in at number 27 just one place higher than Vince Staples’ Big Fish Theory. Chronixx is the only reggae artist to make the list with his Chronology album ranking 48.