Сайт фанатов группы «КуБа»

[Verse 1: BØRNS, Lana Del Rey, both]
Eh, eh
Someone must have sent me to heaven
Blue madonna down by the pool (aah)
Just wanna make you feel like a virgin
A virgin of the self that she once knew
Ooh

[Verse 2: BØRNS]
But I just wanna watch you
Like a candle in the moonlight
Hotter than a blueberry flame
What’s your name

[Verse 3: BØRNS]
Smoke rising in the distance
She glides in a swandive
Cooler than a strawberry shake

[Verse 4: BØRNS, Lana Del Rey, both]
Mmm, mmm, mmm, mmm
Oh the rivers run
Back into the sea (baby babe)
Baby don’t you leave (baby don’t you leave)
I only want you running back to me

[Outro: Lana Del Rey]
Blue madonna in my bed now
Blue madonna in my head now
Blue madonna cherry red now
In this light
Blue madonna in my bed now
Blue madonna in my head now
Blue madonna cherry red now
Tonight

[Verse 1]
Hello from the mountain
From the God’s eye view
Over to sleep in the lowlands
Where I dream best with you
Water from the ocean
Beneath the summer moon
And well all I want is to
Dance in the fountain
Where I move best with you

[Chorus 1]
If the world’s gonna end
I wanna be your friend
When the lights go dim
I wanna be your man

It’s gonna be what’s in heaven
Our souls are spinning too
I wanna be your man
I wanna be your man

[Verse 2]
Radio radio same
Till the stars burn out
Oh I get lost in the static
When I hear your sounds
Over and over again
I lose my sight
Oh but it’s so automatic
When I see your light

[Chorus 2]
If the world’s gonna end
I wanna be your friend
When the lights go dim
I wanna be your man

It’s gonna be what’s in heaven
Our souls are spinning too
And what is heaven if
My spirits without you
I wanna be your man
I wanna be your man

[Chorus 2]
If the world’s gonna end
I wanna be your friend
When the lights go dim
I wanna be your man

It’s gonna be what’s in heaven
Our souls are spinning too
And what is heaven if
My spirits without you
I wanna be your man
I wanna be your man

Part I

[Chorus: Kendrick Lamar]
Miss me with that bullsh*t (bullsh*t)
You ain’t really wild, you a tourist (a tourist)
I be blackin’ out with the purist (the purist)
I made a hundred thou’ then I freaked it (I freaked it)
I made 500 thou’ then I freaked it (I freaked it)
I bought a ’87 for the weekend (the weekend)
This ain’t what you want, this ain’t what you want (what you want)
This ain’t what you want, this ain’t what you want (what you want)

[Verse 1: Jay Rock]
And it’s like that, lil’ bitch
MVP, I don’t get no sleep, no, I don’t like that, lil’ bitch
Bust that open, I want that ocean, yeah that bite back, lil’ bitch
Do it bite back, lil’ bitch? Need two life jackets, lil’ bitch
I ain’t gon’ hold you, I ain’t gon’ press you, never control you
I ain’t gon’ front you, keep it 100, I don’t know you
Boss like Top Dawg, bossed my life up, crossin’ over
Stutter steppin’, got a Hall of Fame in all my posters
I’ve been ready, my whip been ready
My bitch been ready, my clique been ready
My sh*t’s been ready, my check’s been ready
My shot’s on full, that’s Armageddon
I got pull, I hope y’all ready
My tank on full, you know, unleaded
I gotta go get it, I gotta go get it
I gotta go get it, I gotta go get it
My name gon’ hold up, my team gon’ hold up
My name gon’ hold up, my team gon’ hold up
My shots gon’ fire, my team gon’ roll up
Ménage-à-trois, my queen gon’ roll up
I hope y’all ready, you know I’m ready
I rain all day, you know, confetti
I gotta go get it, I gotta go get it
I gotta go get it, I gotta go get it, skrrt

[Chorus: Future & Kendrick Lamar]
Miss me with that bullsh*t (bullsh*t)
You’re not a gang member, you’s a tourist (a tourist)
I be blackin’ out, I be blackin’ out
Bought an ’83 Cutlass for the weekend (for the weekend)
I got a hundred thousand, then I freaked it (then I freaked it)
I made 500 thousand, then I freaked it (then I freaked it)
I put a Rolls Royce on my wrist, oh yeah
Fuck his baby mama tryna sneak diss
I took her to my penthouse, then I freaked it (then I freaked it)
I haven’t made my mind up, should I keep it? (should I keep it?)
I got big dog status, it ain’t no secret

[Bridge: Future & Jay Rock]
La di da di da, slob on me knob
Pass me some syrup, f*ck me in the car
La di da di da, mothaf*ck the law
Chitty chitty bang, murder everything
Bitch, I’m on a roll and I put that on the gang

[Chorus: Kendrick Lamar]
Yeah, miss me with that bullsh*t (bullsh*t)
You ain’t really wild, you a tourist (a tourist)
I be blackin’ out with the purist (the purist)
I made a hundred thou’ then I freaked it (I freaked it)
I made 500 thou’ then I freaked it (I freaked it)
I bought a ’87 for the weekend (the weekend)
This ain’t what you want, this ain’t what you want (what you want)
This ain’t what you want, this ain’t what you want (what you want)

Part II

[Intro: James Blake]
Changes
Is you gon’ do something?
What you want?

[Verse 2: Kendrick Lamar]
Red light, green light, red light, green light
Red light, green light, they like, we like
Fast cars, fast money, fast life, fast broads
Egotistic, goin’ ballistic, why God?
Born warrior, lookin’ for euphoria, but I don’t see it
I don’t feel it, I’m paraplegic, tapped in when I’m maxed in
Compound with the MAC 10s and the pumps in the background
I was absent, never OG, standout
I was lackin’ everything else but doubt
In the Magnum, holding Magnums with a Magnum
Nigga, ad-lib and I sing out loud
Never had friends, never had ends, never had hope
They was like, “Nope,” I was like, “Boo yaow, boo yaow”
Yeah, God, tee off the day
Know we off the, be off the, eat off your plate
Throw me off, I be, “Off ya head”
Well ate, on C4, I’m way off the edge
Fuck integrity, f*ck your pedigree, f*ck your feelings, f*ck your culture
Fuck your mom, f*ck your family, f*ck your drive
Fuck your land, f*ck your children, f*ck your wives
Who am I? Not your father, not your brother
Not your reason, not your future
Not your comfort, not your reverence, not your glory
Not your heaven, not your angel, not your spirit
Not your message, not your freedom
Not your people, not your neighbor
Not your baby, not your equal
Not the title y’all want me under
All hail King Killmonger
Red light, green light, red light, green light
Red light, green light, they like, we like
Fast cars

[Verse 1]
I feel like atlas
I got my back stretched
You wanna grab this
You don’t understand this
I keep it oppressed
Work on my realness
Reading my manifest
I’ll address your request

[Pre-Chorus]
I’ve been waking up drenched in sweat
All my dreams, full of my regret (my regret)
I keep hearing what my mother said
Eyes are open, all I see is red

[Chorus]
I met you in California
You told me you loved him in Georgia
Your hearts in the clouds frozing over
My heart’s in the sky supernova
I met you in California
You told me you loved him in Georgia
Your hearts in the club frozing
My heart’s in the sky supernova

[Verse 2]
Look overhead at the stars, and the ocean
Foggy emotions, moments, erosion
This supernova could cause a comotion
My minds of the notion you’ll still be my motive
I’ve been, I’ve been so f*cked in my head
I’ve been going through phases
I’m just going through phases
Don’t know what this craze is
When’s the last time someone said sh*t? (ohhh)
Walking through your mazes
When’s the last time someone meant it? (ohhh)

[Pre-Chorus]
I’ve been waking up drenched in sweat
All my dreams full of my regret (my regret)
I keep hearing what my mother said
Eyes are open all I see is red

[Chorus]
I met you in California
You told me you loved him in Georgia
Your hearts in the clouds frozing over
My heart’s in the sky supernova
I met you in California
You told me you loved him in Georgia
Your hearts in the club frozing
My heart’s in the sky supernova

[Verse 1]
Hit the drop, throw it right next to the floor
Every time we get too low
Man f*ck a civil war, love’s what we’re here for
And we don’t turn back

[Refrain]
We move resonate, never get through the dark night
We luminesce from the inside out and fight back

[Pre-Chorus]
We don’t break, we just groove
We don’t lose, hit the fuse
And we’ll do what we gotta do
And we’re down, but we’re up
In the stars, way on up
In the stars, way on up
I don’t break, I just groove
I don’t lose, hit the fuse
And I’ll do what I gotta do
And I’m down, but I’m up
In the stars, way on up
In the stars, way on up

[Chorus]
Can you touch, can you touch?
Can you, can you, can you touch?
Can you, can you touch?
Can you touch, can you touch?
Can you, can you, can you touch?
Can you, can you touch?
Can you touch?
Can you touch?
Can you touch?
Can you touch, can you touch?
Can you, can you, can you touch?
Can you touch?

[Verse 2]
Killer bees, my whole team
We on fire, we disease
We done got the Martians, Martians
Fuel up quick then we roll a spliff
Cruisin’ through that nebulous
Up, up out the solar, bitch
Up, up out the solar, bitch

[Pre-Chorus]
We don’t break, we just groove
We don’t lose, hit the fuse
And we’ll do what we gotta do
And we’re down, but we’re up
In the stars, way on up
In the stars, way on up
I don’t break, I just groove
I don’t lose, hit the fuse
And I’ll do what I gotta do
And I’m down, but I’m up
In the stars, way on up
In the stars, way on up

[Chorus]
Can you touch, can you touch?
Can you, can you, can you touch?
Can you, can you touch?
Can you touch, can you touch?
Can you, can you, can you touch?
Can you, can you touch?
Can you touch?
Can you touch?
Can you touch?
Can you touch, can you touch?
Can you, can you, can you touch?
Can you touch?