Сайт фанатов группы «КуБа»

I fell over
I fell onto the ground
I wish I was sober
I can’t get up off the ground

When I closed my eyes
And I thought I was blind
It’s the middle of the night
And I’ll never be alright again

And this wallpaper
Keeps going round the room
It keeps going round the room
It keeps going round the room
And I follow it around the room
And I follow it around the room

Keep smoking
I love you
Keep smoking
I love you
Keep smoking
I still love you

But I don’t wanna die

And I sat there on the steps
Considering death
There were only seconds left
Of the night

And I said hell is the sun
Burning forever at the centre of things
A ball on fire at the centre of things
A ball on fire at the centre of things
A brain on fire at the centre of things…
A brain on fire at the centre of things…

I can’t turn this thing off
It keeps following me
Used to be so human now it’s just a machine
I can’t turn this thing off
It keeps following me
When’d you say you were leaving?
When’d you really leave?

That’s not what I meant to say at all
I mean, I’m sick of meaning
I just wanna hold you

But that’s not what I wanted to say at all
I mean, I’m sick of meaning
I just wanna hold you

(Is it the chorus yet?
No. It’s just a building of the verse
So when the chorus does come, it’ll be more rewarding.)

I would speak to you in song
But you can’t sing
As far as I’m aware
Though everybody can sing
As you are well aware
I keep so quiet
It’s hard to tell I’m alive

Everybody’s swinging their hips
Everybody’s giving the waitress tips
Everybody’s dancing all of the dances
Everybody’s dancing every dance now!

Those are you got some nice shoulders
I’d like to put my hands around them
I’d like to put my hands around them

I have enough trouble controlling my own limbs
Stealing alcohol from our parents and grandparents
There’s no devil on one shoulder and angel on the other
They’re just two normal people

These are the people that I get drunk with
These are the people that I fell in love with
These are the people that I get drunk with
These are the people that I fell in love with

But if you keep drawing your eyes on your
(These are the people that I get drunk with)
Hand and talking to the other let’s pull out
(These are the people that I fell in love with)
The nail with the back of the hammer because this
(These are the people that I get drunk with)
One has grown old and bitter –

Well so what?
We’re young
We’re thin (most of us)
We’re alive (most of us)

Don’t you realize our bodies could fall apart at any second?
I am terrified your body could fall apart at any second

Those are you got some nice shoulders
I’d like to put my hands around them
I’d like to put my hands around them

We can get real horny
And keep messing around
We can keep real quiet
Won’t be making no sounds
I’ll try my best
Not to touch your face
Next time can we
Please meet at my place

I know that I don’t talk a lot
But I know that you don’t care a lot
As long as we move our bodies around a lot
We’ll forget that we forgot how to talk

When we dance

I’m on a need to know to basis
(I’m on a need)
I’m on a need to know to basis
I’m on a need to know to basis
(Need to know)
I’m on a need to know to basis
No one tells me shit
Unless I need to hear it
I’m on a need to know to basis
I’m on a need to know to basis
Yeah
No one tells me shit
Unless I need to hear it

[ Verse; 1 ]
You Pick My Phone Up….
Saying How Much You Miss Me Babe
Well your too late now. Oh no no
You worry about some sh*t you do…
Thats How Much I Time I do

[ Chorus; ]
Your Mixed, I don’t know how to talk to you
Tell me is it love?
Is it love?
I can’t think about you any more, stuck here waiting for clues
Is it love? Is it love?

[Verse 2;]
All Your sorries are too bad for you now
You wish you kept me but your too late now
How Much Time I spend on you
Well, i give you no more time now

[Chorus]
Your Mixed, I don’t know how to talk to you
Tell me is it love?
Is it love?
I can think about you no more, stuck here waiting for clues
Is it love? Is it love?

[ Verse 3]
How shall i talk to you?
If you drunk all around
I wanna know if we are here..
But as i said its no more
We should forgive now
[Ending]
Drifting about now too bad for goodness sake
What did i do now? that you wanna be closer…
What is wrong with you,youu,youu (uh-uh)

[Intro]
Yea, Yea, Lucas, Coly
Yea, Aye You Should Let Me…
This That Type Of Shit Like, I Don’t Know
I Always Fuck With Old School Beats, You Know, Fuck It

[Verse]
Aye, First Off, Yea First Things First
We Gotta Work Together, I Don’t Wanna Make Things Worse
When I Hurt You Forreal It Even Make Me Hurt
If We Had To Go, I Would Tell God To Take Me First
Huh, My Heart Is With You Even Though It Never Open Up
Uh, Fuck The Solo Shit, I Got Plans For The Both Of Us
They Was Really Sleep On You Until You Woke Em Up
Uh, Put The Pussy On Me Now, Ima Soak It Up
Came Up Together, Couldn’t Let You Go
I Know You Know But Shit I Gotta Let You Know
I Know You Care And Love Me, I Ain’t Never Said You Don’t
We Gon Last Forever, Shit I Never Said We Won’t
Jay Z, Beyoncé, We Could Be That Rich
You Worth A Bag Girl And I Don’t Think You See That Shit
Sit Back And Consistency Is Key, That’s It
I Gotta Brag, Real Love Ima Keep That Shit
And When I Look Into Ya Eyes, I Could Read Them Shits
They Say Love Is A Drug And I Need That Shit

[Hook]
Yea, Baby You Can Get The Bread And You Can Split With Me
When I’m Away, I Think About You Shit Be Killin Me
Wassup Girl, I Just Wanna Do What We Do
Wanna Get Rich And Shit, I Wanna Do It With You
Baby I Be Getting Chills When I’m Chilling With You
I Be Mad For No Reason, In My Feelings With You
Get The Big Money And I Wanna Spend It With You
This My Life Now And I Wanna End It With You
Aye, I Wanna End It With You
This My Life Now And I Wanna End It With You

[Outro]
Don’t Mind Me I’m Just Talking My Shit
Don’t Mind Me I’m Just, Being One Hunnid
Mentally I Go Through Shit So You Know, I Don’t Mean To, Take It Out On You All The Time, Ima Work On Me Tho, That’s All That Matter
Just Me Work On Me, I Got You
Yea

[Intro]
Oh, nah-nah-nah
Oh, nah-nah-nah
Oh, nah-nah-nah

[Verse 1]
I can see you hurting
I’ve been through the same thing
Baby, don’t you worry, I got you
I just wanna know you
Tell me all your secrets
Lookin’ like you need it

[Pre-Chorus]
‘Cause I got you
You, oh
You, I got you, I got you
‘Cause I got you
You, oh
You, I got you, I got you

[Chorus]
We can get high, oh, nah-nah-nah
We can get low, oh, nah-nah-nah
Let me be your friend
Baby, let me in
Tell you no lies, oh, nah-nah-nah
We can get lost, oh, nah-nah-nah
Take it all off, oh, nah-nah-nah
Let me be your friend
Baby, let me in
Give it to me all, oh, nah-nah-nah

[Post-Chorus]
‘Cause I got you
Ooh, I got you, I got you
Ooh
Ooh, I got you, I got you

[Verse 2]
Tell me what you’re thinkin’
Always overthinkin’
I just wanna love you, I got you
Don’t have to be so guarded
Let’s finish what we started
It’s all I ever wanted

[Chorus]
We can get high, oh, nah-nah-nah
We can get low, oh, nah-nah-nah
Let me be your friend
Baby, let me in
Tell you no lies, oh, nah-nah-nah
We can get lost, oh, nah-nah-nah
Take it all off, oh, nah-nah-nah
Let me be your friend
Baby, let me in
Give it to me all, oh, nah-nah-nah

[Post-Chorus]
‘Cause I got you
Ooh, I got you, I got you
Ooh
Ooh, I got you, I got you

[Chorus]
We can get high, oh, nah-nah-nah
We can get low, oh, nah-nah-nah
Let me be your friend
Baby, let me in
Tell you no lies, oh, nah-nah-nah
We can get lost, oh, nah-nah-nah
Take it all off, oh, nah-nah-nah
Let me be your friend
Baby, let me in
Give it to me all, oh, nah-nah-nah

[Bridge]
I’d do the time for you
Tell a lie for you
Yeah, baby, that’s what I do
I’d walk the line for you
Take a shot for you
Yeah, baby, that’s what I do
‘Cause I got you
It’s true
I’d die for you, I’d die for you
I got you

[Chorus]
We can get high, oh, nah-nah-nah
We can get low, oh, nah-nah-nah
Let me be your friend
Baby, let me in
Tell you no lies, oh, nah-nah-nah
We can get lost, oh, nah-nah-nah
Take it all off, oh, nah-nah-nah
Let me be your friend
Baby, let me in
Give it to me all, oh, nah-nah-nah

[Outro]
‘Cause I got you