Сайт фанатов группы «КуБа»

[Verse 1: Alina Baraz]
Darker than the ocean, deeper than the sea
You’ve got everything, you got what I need
Touch me, you’re electric, babe
Move me, take me from this place
Movin’ to the tempo, show me what it takes
Speeding up my heartbeat, playing in the flames

[Chorus: Alina Baraz]
Kiss me, we’re on fire, babe
Love me, take me to outer space
Kiss me, we’re on fire, babe
Love me, take me to outer space

[Verse 2: Khalid]
Covered in your water and I’m feeling like a summer breeze
Submitted under power and you brought me to my knees
Use me, you’re electric, babe
Move me, take me all the way
Whisper in my ear, I’m the only one you’re loving on
Take advantage of the moment, you’re the only one that I want

[Chorus: Alina Baraz & Khalid]
Kiss me, we’re on fire, babe
Love me, take me to outer space
Kiss me, we’re on fire, babe
Love me, take me to outer space

[Bridge: Alina Baraz]
Melting like ice on a summer day
Hold me like you mean it, take me far away
Bodies moving in, temperature rising
Take me to the top then watch me fall in

[Outro: Alina Baraz & Khalid]
Kiss me (Kiss me), we’re on fire, babe
Love me, take me to outer space
Kiss me, (we’re on fire…)

[Verse 1]
Don’t wanna get ahead of myself
Feeling things I’ve never felt
It’s kinda hard for me to explain
Her personality and everything
Brings me to my knees, ooh
She shines me up like gold on my arm
I wanna take it slow but it’s so hard
I love to see her face in daylight
It’s more than just our bodies at night
But she’s really tempting me, ooh
Do you think I’m being foolish if I don’t rush in?

[Chorus]
I’m scared to death that she might be it
That the love is real, that the shoe might fit
She might just be my everything and beyond (beyond)
Space and time in the afterlife
Will she have my kids? Will she be my wife?
She might just be my everything and beyond

[Verse 2]
I wanna bring her ’round to meet ya
I think you’d like her kind demeanor
I know that Grandma would’ve loved her, like she was her own
She makes me feel home, ooh
Do you think I’m being foolish if I don’t rush in?

[Chorus]
I’m scared to death that she might be it
That the love is real, that the shoe might fit
She might just be my everything and beyond (beyond)
Space and time in the afterlife
Will she have my kids? Will she be my wife?
She might just be my everything and beyond

[Bridge]
I give up, I’m in love crying out to you
O me o my I can’t explain
She might just be my everything
O me o my I can’t explain
She might just be my everything
O me o my I can’t explain
She might just be my everything
Do you think I’m being foolish if I don’t rush in?

[Chorus]
I’m scared to death that she might be it
That the love is real, that the shoe might fit
She might just be my everything and beyond (beyond)
Space and time in the afterlife
Will she have my kids? Will she be my wife?
She might just be my everything and beyond

[Outro]
(She might just be mine)
O me o my I can’t explain
(She might just be mine)
She might just be my everything
(She might just be mine)
O me o my I can’t explain
(She might just be mine)
She might just be my everything
(She might just be mine)
O me o my I can’t explain
(She might just be mine)
She might just be my everything
She might just be mine, be mine

[Verse 1]
Another Day, we’re on our way.
Come on let’s get into the car.
We’ll drive across the land to far,
And soon we’ll be above the sea.
I wanna fill my soul with an island breeze.

[Verse 2]
Another time, another place.
As we ride above the waves into a misty haze.
It’s you and me.
And soon we’ll see Bahia Honda key. Gonna feel so free.

[Chorus 1]
Cause there’s no finer place on earth that we can go where the Atlantic meets the Gulf Of Mexico.

[Middle Break]
Another Day. We’re on our way.
Another Day. We’re on our way.
We’re on our way. Another day, yeah,yeah,yeah.
We’re on our way. Another day, yeah,yeah,yeah.

[Chorus 2]
Cause there’s no finer place on earth that we can go where the Atlantic meets the Gulf Of Mexico.

Give me your misery, all of it give it to me
I can hold onto it for you, it’s not a problem
I just want your energy, a piece of that fractured mountain
I’ll take whatever comes with it as long as it’s yours

And all I know is that I want it more than yesterday
If I was waiting, I was waiting for just one little spark
You are the brightest I’ve seen
You are the best side of me
And just for when we’re apart
I’ve got a piece of your heart

But I want the whole damn thing

I feel it inside of me, I feel it inside of you too
Seeing forever this downcast blade from the sky
Could never sever through, not what we have me and you
Burning together and burning forever

And I don’t know, I just can feel it in the atmosphere
If I’m wandering, I’ve wandered into just the right spot
You are the fire in my sleep
You are the reason I dream
And just for when we’re apart
I’ve got a piece of your heart

I’ve got a piece of your heart
But I want the whole damn thing

Say hello to all my problems for me
Tell them sorry, I can’t be around anymore
The years will go on, we’ll get older and then we’ll die
But we’ll get by
And it goes on forever just like this
If I could go back, I would do it all over with you again

I’ve got a piece of your heart
But I want the whole damn thing

Say hello to all my problems for me
Tell them sorry, I can’t be around anymore
The years will go on, we’ll get older and then we’ll die
But we’ll get by

[Hook: Jon Mess]
How, how could we forget about you
The summoner, the centerfold, successor to the brood
Of all the iterations yeah you’re the sickest dude
Fighting cow, how could we forget about you

[Verse 1: Tilian]
Say you don’t hate me for nothing
Hate me for falling out of reach
Hate me for something

[Bridge: Tilian]
Never knew that you could be so lonely, lonely
Running out of feelings so pretend you can be lonely, lonely
Stuck in your mind

[Pre-Chorus: Tilian]
Can’t let it go
What hurts you the most
Is I wasn’t there to beg you
“Baby don’t go”
Put on a show

[Chorus: Tilian]
Light it up
Light it all up
No, it’s not a phase
It’s the way that she combs my hair
Never wake
Never wake from this coma

[Hook: Jon Mess]
How, how could we forget about you
The summoner, the centerfold, successor to the brood
Of all the iterations yeah you’re the sickest dude
Fighting cow, how could we forget about you

[Verse 2: Tilian and Jon Mess]
Light it up for us
Show me the way you’re growing
Your catharsis is beautiful
I wish I could be you

Show up at the ball wit yo doo doo faced babeThe robot with human hair is dead but gets laid
That’s why he’s got all these kids on the way
His son’s a girl named baby swirl that loves to swang his blade

[Pre-Chorus: Tilian]
Can’t let it go
What hurts you the most
Is I wasn’t there to beg you
“Baby don’t go”
Put on a show

[Chorus: Tilian]
Light it up
Light it all up
No, it’s not a phase
It’s the way that she combs my hair
Never wake
Never wake from this coma

[Verse 3: Tilian]
Light it up for us
Show me the way you’re growing
Your catharsis is beautiful
Brighter
How I wish I could touch you
Feel you, breathe you, be just like you