Сайт фанатов группы «КуБа»

[Verse 1]

Ang pighati na dinanas
Siyang nagpa tibay ng katauhan
Ang pagasa’y natatanaw,
Kaya’t bumangon ng tuluyan…
Hmmmm hmmm hmmm hmmmm oooooh!

[Chorus]

Tindog Tacloban!
Ahon Waraynon!

[Verse 1]

Wag matakot sapag babago
Naka sandal ka sa may kapal
May pangulong nag mamahal
Hindi ka nya pababayaan…..

[Chorus]

Tindog Tacloban!
Ahon Waraynon!

Tindog Tacloban!
Ahon Waraynon!

Oh woohowoho!
Oh woohowoho!

Tindog Tacloban!
Ahon Waraynon!

Tindog Tacloban!
Ahon Waraynon!

Song writer: al Francis B. Santiago
Artist: Chan Kris

[Verse 1]
He is a warrior without a war to fight
A painter without a canvas
A singer without a song to sing
A dancer without a dance
A runner without a race to run
A hero without a life to give
A writer whose pen has all dried up
Whose love does he deserve?

[Chorus]
There is no way out…
Reaching for answers to so many questions
There is no way out…
So little joy wrapped in so much pain

[Verse 2]
He is a father who has no son
And a son without a father
A lover with no one he can love
Just broken, empty promises
His voice it has no more words to say
His mind no longer dreaming
No future beyond this wall of doubt
Who can save him now…

[Verse 3]
He was a Father who gave His Son
And a son who gave it all
A lover who gave his life for love
But who believes in God?

Mula noong tayo ay magka kilala
Hanggang sa punto’ng naging tayo na
Pinilit kong limutin at burahin saaking ala-ala
Mga masasayang nakalipas na tayo lang dalawa’y magkasama
Pag mamahalan na wagas akala ko’y wala ng wakas

[Chorus]

Bahaghari
Sa aking puso
Nag liliyab
Ang damdamin…

At noong mawala ka saaking piling
Napaka sakit para saakin
Di ko malaman ang gagawin
Gumuho ang mundo saakin

[Chorus]

Bahaghari
Sa aking puso
Nag liliyab
Ang damdamin..

(repeat chorus)

Real nigga, section 5, black sistaz

A nation will grow no higher than its women, so the hood will not conquer success without its black queens, support the black sistaz will lead to petrichor
Black people stay silent because there are A welcoming nation

‘’Le peuple noir ne garde pas silence parce qu’Il A peur, le peuple noir garde silence parce que C’Est un peuple accueillant’’

We love our black sistaz
‘’Nous aimons notre femme noire’’

-J-Lescientific
Lauryn hill, rosa parks and serena
Michaelle jean oprah, michel obama
Halle berry, miriam makeba
Whoopi and your mama, system overload etc

—-Bridge—-
We look up, for humanity, stand up, for our community
We shoot up for family, but never wake up from our insanity

-Whitebwoy9
For you baby yea, I’m all in
Anytime you need me, baby girl you can just call me
Come and pick you up, up in that foreign
I know your man is disappointing
Show you that real love, cuz you’Re important

I need you close and closa, treat you like A real man is supposed to
Keep you by my side just like A hoaster
She tell me say she love me cause I ain’t no jokesta
Come and ride up on this rolla costa

—-Hook—- chris kai
She got A crown, she A queen
The world on her feet ‘’Ella es una mujer fuerte’’
She don’T need any validation, her beauty represent all the nation
She goes by
Black sister, black sister, bla… bla… black sister
Black sister, black sister, bla… bla… black sister

-Dice-B
Plus C’Est foncÉ, plus C’Est mur
Plus je dois forcer, plus que C’Est dur
On vit dans un monde que rien est pure
Sauf L’Amour que J’Ai pour toi et ÇA je te L’Assure
On arrive dans un ÂGe qu’On doit ÊTre sage
Savoir tourner la page pour faire bon MÉNage
Dans mon cartable pour toi J’Ai fais le menage
Je ne serai plus jamais capable de prendre le large

-J-Lescientific
She can hard, ready to box and guard
When she says hell no, it’S no to the no
Yess mama, boss and diva great moma
In the food she puts flava
Black queens, now look at me
You my black queen
Cuz you give wings, in your arms
You build mighty kings, with love and charms

—-Hook—- chris kai
She got A crown, she A queen
The world on her feet ‘’Ella es una mujer fuerte’’
She don’T need any validation, her beauty represent all the nation
She goes by
Black sister, black sister, bla… bla… black sister
Black sister, black sister, bla… bla… black sister

-J-Lescientific
Ride for nea (Nigga), die for ma nea (Nigga)
But they won’T ride for you, they won’T die for you
But the sistaz will, still stand still on the top of the hill with the bill
Harvest the herb from wakanda

Dark skin like A black panther
Strike hard like A viper
Don’T forget da strong character
Spirit of A black mamaba

Hair fluff, full of melanin
Rough and tough, but soft skin
Fought and brought in, freedom
Bring curves on the dance floor, wanna score
Ride vroom, well pass the broom (Room)

—-Hook—- chris kai
She got A crown, she A queen
The world on her feet ‘’Ella es una mujer fuerte’’
She don’T need any validation, her beauty represent all the nation
She goes by
Black sister, black sister, bla… bla… black sister
Black sister, black sister, bla… bla… black sister

-J-Lescientific
The blacker the berry, the sweeter the juice
The darker the skin, the deeper the roots (Shout out to 2PAC)

Black sistaz, forgive our brotherz
No right to disrespect you, can’T tell you what to do

‘’VoyÉ mains en LÈ, voyÉ drapeau en LÈ, hey sa meme, kom sa meme’’
‘’Hey sa, kon sa’’
We love our black sistaz ‘’Nous aimons notre femme noire’’

—-Hook—- chris kai
She got A crown, she A queen
The world on her feet ‘’Ella es una mujer fuerte’’
She don’T need any validation, her beauty represent all the nation
She goes by
Black sister, black sister, bla… bla… black sister
Black sister, black sister, bla… bla… black sister

A savage was born

Hashtag Savage Hashtag Savage
Hashtag Savage Hashtag Savage

As I lay my feet upon, the damn ground
All these pretended be, Hashtag mcs
Fall back down, to the underground
And try to rise again, Hashtag Zombies

But I’m not here, to bury them
Like the system, carry them
Not to blast, slash incinerate
Put them in a coffin, and still hate

But Now rappers are lifting bars, and Drop it like a drop set
While I drop bars, like odb dropping babies (Rip)
Flint stone in my hand, I impress you cavemen
But On the other hand, I Keep on finger fuck the damn game

Yeah I’m raw like that, but I Didn’t step in game
All trap for the fame, psychotic like victor Zazs
”Phantasming” mcs In body bag
Counting days left, mauled with hashtag

(You did)

Self snitch rappers, wanna be future rappers
Slash stupid rappers, whats 9+10
Hashtag savage rappers, I Stepped in the industry
Not to slay these rapper, or Grab them by the pussy

Not to copycat these rats, or get twice their money
Hastag fact Hommie, not for glory
But for the sake of my community, cuz I’m a real negga
I strangle the mic, instead of a trigger

You run out of amo, trying be a O. G
While I’m walking in the street, loaded a like G. O. D
Money comes to me, death walks me with me
Finger scratch mcs, blood spill in my whine

I drink poison viciously
But I’m still alive
My chest pumping out my blood, cuz I’m getting rid of parasites
You can run, but you can’t hide

You get stock in the corner, no matter what your size
Cockroaches are meant to die
You ain’t king of any hill, but Still stand still
Underneath my shadow balls, you ‘re trying do left right

I will, drop bars, you jab like a crowbar
Now you Trying to punch line, I drop more bars
So Stay behind the line, cuz you behind bars
If you think you spit that fine, negga get you Chocolate bars

Bars, bars
Hashtag bars

But I’m not here kill you, maybe simply
Destroy your point of view, or Slap you with a shoe
Cuz With the mic I’m so wild, hashtag savage
Even the wire goes wild, slash rampage

Whipping in every direction, can’t cross intersection
Unlimited ammunition, innocently make mass instinction
Cuz I got bullet to share, but shoot like solar flare
While you rappers tryna rap, But instead you scream

Where do you put the mic at, its not a lubricated beam
Beam, (Hashtag Ambiance)

I Gotta protect the culture, from this app
Cuz everybody act, like they can rap
Startin in ma city, mtl
See me in every hood

Running for the game nfl
Oops I’m canadian, nhl
But don’t get it twisted, Y’all know from where I made it
Made it

Hashtag Savage Hashtag Savage
Hashtag Savage

Hashtag negga
Hashtag

Hashtag
Savage
Hashtag Savage