Сайт фанатов группы «КуБа»

Fuck tha police
Fuck, fuck, fuck tha police

Fuck tha police comin’ straight from the underground
Motherfucker got it bad cause I’m loud
I’m not a carbon copy so police think they have the authority
To kill a minority

Fuck that shit cause I ain’t the one
For a punk motherfucker with a badge and a gun
To be beatin’ on and throwin’ in jail
We can go toe to toe in the middle of a cell
Fuckin’ with me cause I’m a teenager
With a little bit of dough and a pager
Searchin’ my car lookin’ for the product
Yeah, motherfucker, I’m sellin’ narcotics

You’d rather see me in the pen
Then me and my friends
All rollin’ in a Benz
Beat a police out of shape
And when I’m finished, bring the yellow tape
To tape off the scene of a the slaughter
Still gettin’ strong of bread and water
I don’t know if they’re fags or what
Searchin’ me down and grabbin’ my nuts

Motherfucker on the war path
And when I’m finished, it’s gonna be a bloodbath
Of cops dyin’ on my way
Yeah I got somethin’ to say

Fuck tha police
Fuck tha police
Fuck tha police
Fuck tha police

Yeah, yeah, yeah!

Fuck tha police
Fuck, fuck, fuck tha police

Fuck tha police and I said it with authority
Cause my people on the streets are the majority
Lights are flashin’ behind me
But you’re a scared little faggot so you mace me to blind me
But that shit don’t work I just laugh
Cause it gives ’em a hint not to step in my path
Police I’m sayin’ fuck you punk
Read my rights and shit, it’s all junk

Pullin’ out a silly club so you stand
With a fake ass badge and a gun in your hand
But take off the gun so you can see what’s up
And we’ll go at it punk and I’m gonna fuck you up

So drop your gat and I’m gonna blast
Takin’ out a police will make my day
Hell yeah, motherfucker, I’ve got somethin’ to say

Fuck tha police
Fuck tha police
Fuck tha police
Fuck tha police

Fuck tha police
Fuck tha police
Fuck tha police
Fuck tha police

Yeah, yeah, yeah… One, two, three, four!

Fuck tha police
Fuck tha police
Fuck tha police
Fuck tha police

Fuck tha police
Fuck tha police
Fuck tha police

Yeah, yeah, yeah, yeah!

Release!

How can you say you wanna sit there
With all this funk going on?
Just layin’ right in your chair
Like you’re not even here

Just give a little push (Push)
Go on and let yourself get loose
Gonna take the funky side of you
Gonna make your body move

Get up
Time to release the beast
Get up
Get up
Time to release the beast
Get up

Time is right for you tonight
To get down on the one
Everybody get in the groove
We’re bound to have some fun

Give the girl a little pull (Pull)
Just get her on the floor
All we wanna do is jam for you
Gonna funk and rock some more

Get up
Time to release the beast
Get up
Everybody get up
Get up
Time to release the beast
Get up
Everybody get up

Everybody get up
Everybody get up
Everybody get up

Release!

Music’s got me wanting to say
Hey! Everybody get up
Don’t you want to get up out your chair?
Music’s got me wanting to say
Hey! Everybody get up

Everybody get up
Don’t you want to get up out your chair?
Music’s got me wanting to say
Hey! Everybody get up
Don’t you want to get up out your chair?
Music’s got me wanting to say
Hey! Everybody get up

Get up
Time to release the beast
Get up
Everybody get up
Get up
Time to release the beast
Get up
Everybody get up

Get up
Time to release the beast
Get up
Everybody get up
Get up
Time to release the beast
Get up
Everybody get up

Get up
Time to release the beast
Get up
Everybody get up
Get up
Time to release the beast
Get up
Everybody get up

Get up
Time to release the beast
Get up
Everybody get up
Get up

Quiereme mucho, dulce amor mio
que amante siempre te adorar
Yo con tus besos y tus caricias
mis sufrimientos acallar
Yours till the stars lose their glory
Yours till the birds fail to sing
Yours till the end of life’s story
My love to you dear, I’ll bring
Yours in the grey of December
Here, and on far distant shores
I’ll never love any one the way I love you
How could I, for I was born to be just yours.
Yours till the stars lose their glory
Yours till the birds fail to sing
Yours till the end of life’s story
My love to you dear, I’ll bring
Yours in the grey of December
Here, and on far distant shores
I’ll never love any one the way I love you
How could I, for I was born to be just yours.
Yours till the stars lose their glory
Yours till the birds fail to sing
Yours till the end of life’s story
My love to you dear, I’ll bring
Yours in the grey of December
Here, and on far distant shores
I’ll never love any one the way I love you
How could I, for I was born to be just yours.

[Verse:]
We’re on the road again and there ain’t no time for sleep
Working real hard ’cause it’s where we want to be
on nothing but toast and Vegemite
Bottle’s getting empty, it’ll start a fight
If we don’t fall asleep in the van
We’re looking for some brown sugar
in the hot chocolate –
Five hours a day lugging gear
And for what?
So we can play an hour show then do it again?

[Pre-Chorus]
And we’re travelling all this road to somewhere
Try to get this message home if your still there.

[Chorus:]
And it’s cold
Tired eyes
Not a prayer (radio version: day) goes by we’re not stuck inside
But I know
Given choice
That there’s no freakin way that I’d trade my place (on the move OR for you)

Been sitting in the van ten hours straight
We gotta keep it moving
We don’t wanna be late
We need a bus cause we got no grunts
or we need a van because we smashed it up
Pull it over and get some gas
But we figured out that we ain’t got no cash
Spend five hours a day lugging gear
And for what?
So we can play an hour show just to get our shot.

[Chorus:]
And it’s cold
Tired eyes
Not a prayer (radio version: day) goes by we’re not stuck inside
But I know
Given choice
That there’s no freakin way that I’d trade my place (on the move OR for you)

[Chorus Sideline:]
Well we’re taking this road
And it’s the road that we’re taking
Wasting time while we’re sleeping
When we’re sleeping, time’s a wasting
Well we’re doing what we know
And we know what we’re doing
Which makes the sound that we’re giving
And we’re giving the sound

[Verse 1]
Well I’m sitting here hoping I disappear
But don’t you know it well
Nowhere to hide so I stay inside
Hoping someday you’ll walk through the door

[Verse 2]
Baby don’t you go so easily I know
She’s taking a toll on you
You may realise only just in time
That I only wanna hold you

[Bridge]
Well I feel the love in your hands
But it don’t matter anyway, yay
She said I know it & I choose to show it
I push people away-ay-ay-ay

[Chorus]
I feel so lonely all the time, I-I-I
I feel so lonely all the time, I-I-I

[Verse 3]
Well I knew this was fleeting me
Only ever called it a meeting
But now I’m not too sure
I was under the stars & with great regard
I declared what I was feeling, ooh

[Verse 4]
Baby don’t you go so easily I know
She’s taking a toll on you
You may realise only just in time
That I only wanna hold you

[Bridge]
Well I feel the love in your hands
But it don’t matter anyway, yay
She said I know it & I choose to show it
I push people away-ay-ay-ay

[Chorus to finish]
I feel so lonely all the time, I-I-I
I feel so lonely all the time, I-I-I