Сайт фанатов группы «КуБа»

VOLTAIRE
Lovesong Lyrics

Whenever I’m alone with you,
You make me feel like I am home again.
Whenever I’m alone with you,
You make me feel like I am whole again.

Whenever I’m alone with you,
You make me feel like I am young again.
Whenever I’m alone, with you,
You make me feel like I am fun again.

However far away,
I will always love you.
However long I stay,
I will always love you.
Whatever words I say,
I will always love you.
I will always love you.

Whenever I’m alone, with you,
You make me feel like I am free again.
Whenever I’m alone, with you,
You make me feel like I am free again.

However far away,
I will always love you.
However long I stay,
I will always love you.
Whatever words I say,
I will always love you.
I will always love you.

ULTRABEAT
Never Ever Lyrics

I’ll never ever ever, give you up
Your love will always be enough
And when I kiss your lips, I close my eyes
Let everybody see that you are mine

I’ll never ever ever, give you up
Your love will always be enough
And when I kiss your lips, I close my eyes
Let everybody see that you are mine

I’ll never ever ever, give you up
Your love will always be enough
And when I kiss your lips, I close my eyes
Let everybody see that you are, you are mine

On a picture, of you and me
Made of memories, for us to see
Feel the moment, deep inside, feel the love
Feel the love, for you and I

I’ll never ever ever, give you up
Your love will always be enough
And when I kiss your lips, I close my eyes
Let everybody see that you are mine

I’ll never ever ever, give you up
Your love will always be enough
And when I kiss your lips, I close my eyes
Let everybody see that you are, you are mine

I’ll never ever ever, give you up
Your love will always be enough
And when I kiss your lips, I close my eyes
Let everybody see that you are mine

I’ll never ever ever, give you up
Your love will always be enough
And when I kiss your lips, I close my eyes
Let everybody see that you are, you are mine

TROOP
My Love Lyrics

Late at night all alone I cling to hope that
You’re gonna want me too
And I can’t eat, I can’t sleep am I foolish to think
That we could act out just one fantasy

Seven days have pased and time is movin’ fast as it
Could be I’ve become a fool at the thought of you
Lovin’ me seven more times seven nights draging
On here endlessly
You better come and get it

Cause my love (my love)
It has no limit
I can tell what’s on your mind
You better take yuor chance and get it
Get my love (my love)
Ooh, ooh, ooh
I’m gonna wrap you in it
You’re never gonna get a better love than mine

There’ve been so many times we’ve made love in my
Mind before, I can’t take no more
And I can tell by your smile you’ve pondered a while
On this who knows what comes after a kiss

Seven days have pased and time is movin’ fast as it
Can be, I’ve become a fool at the thought of you
Lovin’ me seven more times seven nights draging
On here with no sleep

My love (my love)
It has no limits
I can tell what’s on your mind
You better take your chance and get it
Get my love (my love)
Ooh, ooh, ooh
I’m gonna wrap you in it
You’re never gonna get a better love than mine

TINASHE
That Lyrics

I got you
and I will never go running, keep on doing me like you
ooh, do
there’s something in your touch I can’t get enough…
I can’t get enough
and I keep him begging for the freak inside me
when he needs me bad he asks me where it’s hiding
I’m a tease like “Baby I forget, remind” Oh

If you keep on saying “Girl the way you ride me”
if you keep on chasing when it’s time to find me
if you keep on banging when you get behind me
guaranteed one day I’ll be your little wifey
I’ma hit it down low where the bass go (Gimme that)
Where the bass go, where the bass go, uh (Yeah I like
that)
I’ma hit it down low where the bass go (Gimme that)
Where the bass go, where the bass go, uh (Bring it
right back)

Baby hit down low where the bass go
make your face go where the bass go, uh
Baby hit it down low where the bass go
make your face go where the bass go, uh
Heaven all around me now that I’m with you
I’m with you, oh yeah
and I’ll be sleeping extra soundly every time we’re
through
we’re through
don’t ever falter now, I can’t get enough

I can’t get enough
and I keep him begging for the freak inside me
when he needs me bad he asks me where it’s hiding
I’ma tease like “Baby I forget, remind me” oh
and I know it makes no sense, but the feeling’s so
intense
I want you like I’ve never wanted any other

[CHORUS REPEATS]
and if we ever were to part
I would remember what it’s like next to your heart
and I swear that’s enough

mommy why you movin’ so fast?
cuz I knew just like that
I knew just like that
go a little slower, make it last
it hit me just like that
hit me just like that
so I dive right in the deep
disregard what you told me
hey, just like that
ooh yeah yeah, just like that

toxic waves crash over me
can’t escape the drowning feeling
I’m dying fast, and I’m born again as a lovebird
la da da da da da da da da da da da da
… this is my love song – came to me just like that

TOTALFAT
Summer Frequence Lyrics

Do it like this
Do it like this
Everybody dance now!!

Found this girl with a pretty little face
I like her
So excited about the girl
She’s so fine
I wanna get her number now

Let me treat you with a drink or two
You’re gonna love it too, I know
This is the start of summer love
Everybody dance now!

I’ve gotta calm myself to take it step by step
Heat is on
Call it “Summer Frequence”
Oh, do it like this, oh

They say she is a devil but she’s an angel
It don’t matter what the other people tell me
Because I just don’t care

Let me treat you with a drink or two
You’re gonna love it too, I know
This is the start of summer love
Everybody dance now!

I’ve gotta calm myself to take it step by step
Heat is on
Call it “Summer Frequence”
Oh, do it like this, oh
Fly higher like a glider
Take it step by step
Burn your heart ’cause it’s the “Summer Frequence”
Oh, do it like this, oh

Go and break the waiting line
Keep on going and don’t stop!!!!
Yeah! Yeah! Yeah!!

I’ve gotta calm myself to take it step by step
Heat is on
Call it “Summer Frequence”
Oh, do it like this, oh

Fly higher like a glider take it step by step
Burn your heart ’cause it’s the “Summer Frequence”
I’ve gotta calm myself to take it step by step
Heat is on
Call it “Summer Frequence”
Oh, do it like this, oh