Сайт фанатов группы «КуБа»

Just off of the beaten path
A little dot on the state road map
That’s where I was born and where I’ll die

Things move at a slower pace
Nobody’s in a rat race
And these days that’s a special way of life

[CHORUS]
Down Home
Where they know you by name and treat you like family
Down Home
A mans good word and a hand shake are all you need
Folks know
If they’re fallin’ on hard times they can fall back home
Those of us raised up down home

In the corner of the hardware store
Gathered round on a checkered board
Old men telling lies and crownin’ kings

Kids drivin’ round the old town square
Cops roll down int he cool night air
Go and see what’s shakin’ at the Dairy Queen

[CHORUS]
Down Home
Where they know you by name and treat you like family
Down Home
A mans good word and a hand shake are all you need
Folks know
If they’re fallin’ on hard times they can fall back home
Those of us raised up down home

When I was a boy I couldn’t wait to leave this place
But now I wanna see my children raised

Down Home

Down Home

Folks know
If there fallin’ on hard times they can fall back home
Those of us raised up
Down Home
Where they know you by name and treat you like family
Down Home
A mans good word and a handshake are all you need
Folks know
If they’re fallin’ on hard times they can fall back home
Those of us raised up
Down Home

Down Home
Way down home
Down home
Down Home
Way down home

[Intro]
Yuh, we just started from the top, yuh
Yuh, yuh, yuh, yuh
Hey, do you like curse words?
There is a lot in the verse
Ayy Tony
Ayy! Uh

[Chorus]
Don’t get fucked up, I’m fucked up, what the fuck?
Don’t get fucked up, I’m fucked up, what the fuck?
Don’t get fucked up, I’m fucked up, what the fuck?
What the fuck? What the fuck? What the fuck? What the– Ayy!
Don’t get fucked up, I’m fucked up, what the fuck?
Don’t get fucked up, I’m fucked up, what the fuck?
(Don’t get fucked up!)
Don’t get fucked up, I’m fucked up, what the fuck?
What the fuck? What the fuck? What the fuck? What the– Ayy!

[Verse 1]
Huh? Huh? Huh? What did you say?
Umm, repeat, yuh
Yachty pulled up in a new ‘Cedes truck (that’s nice)
Lights, they on the front
Pause, Then I’ma stunt
Ayy, you not savage so keep that shirt tucked
No you not, no you not
I am a bad boy, don’t wear no seat buckle
Beat down that pussy then dust off my knuckles
What else? What else? What else? Dust off my knuckles
Walk the damn plank, on yo’ bitch I plank
Unless she stank, smell like a Chef Boyardee
X came with Tank, basquiat came to paint
Achoo, I’m blessed
Don’t ask me why ’cause I don’t look like you

[Chorus]
Don’t get fucked up, I’m fucked up, what the fuck?
Don’t get fucked up, I’m fucked up, what the fuck?
Don’t get fucked up, I’m fucked up, what the fuck?
What the fuck? What the fuck? What the fuck? What the– Ayy!

[Verse 2]
Terio, ohh, kill ’em!
It’s how I walked up in the building
This the man I’m with the millions
I’m as high as hands up in the sky
When it’s yo’ auntie saying hallelujah!
I’m the shit, what’s it to ya?
(Umm, here’s your tissue)
Yup, I needed it
Just for my jewelry, ’cause it be tripping B
And she from Italy, she got the sausage
Like I’m the Kennedy, got lotta green on me
Talkin’ ’bout Kennedy, she said I’m awesome!

[Chorus]
Don’t get fucked up, I’m fucked up, what the fuck?
Don’t get fucked up, I’m fucked up, what the fuck?
Don’t get fucked up, I’m fucked up, what the fuck?
What the fuck? What the fuck? What the fuck? What the– Ayy!
Don’t get fucked up, I’m fucked up, what the fuck?
Don’t get fucked up, I’m fucked up, what the fuck?
(Don’t get fucked up!)
Don’t get fucked up, I’m fucked up, what the fuck?
What the fuck? What the fuck? What the fuck? What the– Ayy!

[Intro]
Uhhh, yeah
Mmm, mm, mm

[Verse 1]
I wanna run away with you
Just take me to places I’ve never known
When no one else seems to be getting through
Only you can tell wants going on

[Pre-Chorus]
When I hear you name
Put a smile up on my face
It don’t matter the time or the place
You make it all better now
I can love you forever now
When I hear the sound
When I’m feeling down
Ain’t nobody else gotta be around
For you to make it better now
Let me get myself together now

[Chorus]
Let me sing my song
Don’t wanna be alone
I know that when I listen
I find what I’ve been missing
Right here in my heart
Let me sing my song
I know this is my home
All that I’ve been wishing
I found what I’ve been missing
Right here from the start
So let me sing my song

[Verse 2]
Everything that you’ve told me
I thank you every day for
All the things you wanted me to be
Is every thing I’ve prayed for
When the weight of the world is on my shoulders
You would take the away the pain
Through the storm the sun still shines
With you by my side I’m not afraid

[Pre-Chorus]
When I hear you name
Put a smile up on my face
It don’t matter the time or the place
You make it all better now
I can love you forever now
When I hear the sound
When I’m feeling down
Ain’t nobody else gotta be around
For you to make it better now
Let me get myself together now

[Chorus]
Let me sing my song
Don’t wanna be alone
I know that when I listen
I find what I’ve been missing
Right here in my heart
Let me sing my song
I know this is my home
All that I’ve been wishing
Found what I’ve been missing
You were right here from the start
So let me sing my song

[Verse 3]
All my doubts and fears
All my cries and tears
They all just disapear
When ever you, were near
You are still right here
You are still, oh right here
Right here
Right here
Right here
Still right here
Right here
Right here, right here, right here
Right here, right here
Right here, here
Right here, here, here, here
Right here
Right here

[Intro: Drake]
Yeah
Dedication 6, of course
Shoutout Guru for sending me the beat, too
Young Angel, Young Lion
More Life, no dying
Yeah
Alright I got it
Yeah

[Verse 1: Drake]
Super Bowl goals
I’m at the crib with Puff, he got Kaepernick on the phone
He in a whole different mode
Angel hair at 2AM for Bey and Hov
Just to show them how I treat the city like my humble abode
Ayy, tell me if TD bank is approving loans
I’m thinking about paying Wayne what Universal owes
My nigga spend a lifetime going platinum and gold
He should own half of the label, shit outta control
Somebody get Larry Jackson on the phone
I need some ownership if we pressing go
‘Cause business is booming on behalf of me
I need a bite outta the Apple like Adam and Eve
We gon’ have to break the billi’ curse
I need my paper long like "A Milli" verse
Or, too long like a sentence from a Philly judge
Fuck is the point in all the beefing when we really blood
Nobody wins when the family feuds, nigga
Everybody gotta eat, we can’t exclude niggas
I make the crib, expanding pools, and expanding rooms
Adding Hammam Spas with tanning booths, nigga
That’s truth, no boost, nigga
But this isn’t all about calling truce
I’m still dishing out verbal abuse
That shit could get re-introduced if somebody got something they urging to prove, nigga
Inspiring to the youth
New Years Eve, looking like a royal flush
Wait, we all in the same suit
I’m hall of fame in the booth, nigga
My Karma making the news, nigga
This pudding taste like the proof, nigga
If I ever see Trump he better salute niggas
Much as we do nigga
For real

[Interlude: Lil Wayne]
Yeah, yeah, yeah, yeah
Six shit

[Verse 2: Lil Wayne]
I could care less about your squad
I don’t connect when I’m flying
I’m on a jet and it’s mine
I just hope the weather is fine
I took the jet to Dubai
I took the jet to Milan
I took the jet way to Africa
Shoutout my nigga Akon
Your bitch sweating my squad
Please get the sweat out her eye
I put the dick in her spine
I fucked the bitch in her prime
Don’t get my credit declined
Give all the credit to moms
I flipped the bird at the bird
Hey whats for dinner? Popeyes
These chickens got bird flu
And they chirp, chirp too
Always sung, never flew
These boys hide girls too
If money grow on trees, I climb and rest in that bitch
Build a treehouse and knocked the bird nest out that bitch
Stuck my neck out and shit
Then got the heck out that shit
And when I did, I took the special effect out of that shit
Tunechi F ’round this bitch
The best thing left ’round this bitch
All you niggas some bitches, I feel like Hef ’round this bitch
You call her Stephanie
I call her Steph ’round this bitch
Now back to whipping the baby
On some step mama shit
I come direct with my shit
I come correct with my shit
A blank check on your face
Put some respect on my shit
Branches starting to shake
Here comes the leaves, get the rake
I want my piece of the cake
And she’ll be sweeter than cake
Here come the leaves, get the rake
And we ain’t leaving the rake
We made the cleaners escape
Although I bleeped in your face
You playing with the right one today
Your flag is a white one today
You wearing them tight ones today
Check me a right one today
You playing with fire today
The Angel and Lion are greats
On my god, lightning striking twice in this place
Should we make a wish or should we make it right in this place?
All these mother fucking beef, I need some rice on this plate
Talked to your wifey today, she feeling triflin’ she say
Talked to the sniper, he say
He aiming at diapers today
Pick you off like picking peppers, Peter Piper today
So tell your squad I say "BLAOW" like Spice1 would say
It’s Mortal Kombat tonight, it’s Street Fighter today
I’m Major Bison, Drizzy lit like Raiden light up the place
You see blue face hundreds ’til you white in the face
Oh my god, it feel like I done life in this place
But swear to god, I got money doing life in my safe
Put on the gloves like MJ, go from OG to OJ
I make you pay attention then rip your receipt in your face
This for Cita and Nae
This for my people and BAE
I got three sons of a gun
Them niggas keep me on safe
Hold up
I am the black god to the church
I am the fat boy to dessert
I am the landlord to the first
Got two bangers, one of them go "boutta boom"
One of them go "boutta bing"
I taught these hoes how to love
I taught these boys how to lean
I’m hiding the sky in her twinkle
The eyes don’t lie until you blink them
Keep the iron for the wrinkles
The mansion came with the sprinklers
I want Arabian wealth
You snakes come make me a belt
Yeah, you know life is a movie, you niggas playing yourself
Damn, that’s some six shit
Yeah, yeah, yeah
I want Arabian wealth
You snakes come make me a belt
It’s every man for themselves
It’s every baby for sale
And you know life is a movie, you niggas rating yourself
I just hope there’s a point to watch you pussies play with yourselves
That’s some six shit

[Intro: Don Q]
Yeah
Don
Put the suit back on all you niggas

[Verse 1: Don Q]
Fuck what I overcame
They slaughtered my name and they tarnished it
I just came up on a open lane
They say I’m the one who gon’ conquer it
You wasn’t there when we started it
Now you wanna come be a part of it
Nigga, we ain’t under nobody
We came in Atlantic for partnership
I know my mom she pray for me
First in the morning, and in the night faithfully
I see the [?] had a vacancy
I’m tyna boss up and start up an agency
I’m happy God made a way for me right at the top with the greats where they play for me
I know these niggas got thoughts of betraying me
Keep them outsiders away from me
Can’t have no strangers around us
I got some [?] for loungers
I’m too impatient for browsing, I want it I’m bringing it straight to the counter
I’m way too busy to do it, I pay an accountant to pay my accountant
I got too lazy to count it
Look at my chain it’s astounding

[Chorus: Desiigner]
I got a phone, it’s a trap phone
I get your girl give me back bone
I get some bitches on that phone, I get some riches on that phone
Y’all do some snitchin’ on that phone
I put some 6’s in that chrome
I put some 6’s in that dome
I put some 6’s in that home

[Verse 2: Desiigner]
I give my dogs the medicine
I call my dogs, they veterans
I give my dog the weapon, then
Just hit my dog, they send them in
Aimbot, aimbot, first I whack him, then I whack a cop
Paid 380 for the top
Then put .380’s in your top
And then to 80 on your block
And now it’s navy on the block
And now you gravy on the block
Be lookin’ wavy on your block
L.O.D, Highbridge
So much shit that we did
[?]
Did it all for the fame

[Chorus: Desiigner]
I got a phone, it’s a trap phone
I get your girl give me back bone
I get some bitches on that phone, I get some riches on that phone
Y’all do some snitchin’ on that phone
I put some 6’s in that chrome
I put some 6’s in that dome
I put some 6’s in that home

[Verse 3: Don Q]
Look at this shit I’m inspiring, I’m a nigga they admiring
I get in the lab and I turn into a scientist, got ’em thinkin’ ’bout retirement
I got some hoes out the country and I got a bunch of them flying in
I’m a product of my environment
I get some product and flood the environment
They watchin’ the ice when I step at the light
I drop a tint when I left the [?]
Gold Lex and my neck is froze
It got gold sets and I’m settin’ goals
My legacy gon’ be set in stone
I know some niggas that’s never home, but they do dirt and never tell a soul
He goin’ back to the trap when he left parole
Yeah, yeah!

[Chorus: Desiigner]
I got a phone, it’s a trap phone
I get your girl give me back bone
I get some bitches on that phone, I get some riches on that phone
Y’all do some snitchin’ on that phone
I put some 6’s in that chrome
I put some 6’s in that dome
I put some 6’s in that home

[Outro: Desiigner]
For the fame
We’ve been all through the pain
And the rain
Same
Now congratulations and pop champagne